Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Thursday, July 30, 2009

Habis dah "kursus Induksi"



30hb Julai 2009
11.50 pagi
habis laa kursus induksi 2009 di Pangkor Coral Bay nie....
dua minggu dok Pulau nie memang banyak pengalaman yang menarik berlaku...
yang tak manis tu hanya debar utk pengucapan awam dgn exam jer...
yang lain tuu semua manis hehe....

Exam tadi 40 minit untk objektif, 40 soalan...
memang tak boleh angkat kepala laa tadi wat..
memang fakta semua tadi....
mula kul 9.00 -9.40 pagi

Kertas 2 lak subjektif(esei)..
8 soalan pilih 4 jer.....
ermmmm :( bahagian esei nie laa yang menakut kan..
walaupun ayat nyer boleh di"goreng" istilah budak sini :)
tapi kalau tak tahu keyword dia memang tak boleh jawab...
berdebar jugak laa tadi wat...
dengan dok sebelah orang yang mengulang lagi laaa berdebar....
tambah lagi dgn urusetia kata mulai tahun nie kertas soalan
dah mulai tukar antara negeri memang laa :(
dah wat stail exam spm, pmr dah...
dulu orang jabatan je yang semak :(

jap lagi dah nak balik taiping dah,
sok dah mulai g sekolah dah....
keje da mulai banyak dah.....
mai sekolah nanti mesti ramai yang mencari nyer :)

hayati lah pengalaman saya di Pangkor selama 2 minggu nie...

kami "ida, sya, eja" selama 2 minggu :)
hotel yang kami tinggal selama 2 minggu

hasil kump kami masa ice breaking

acara sukaneka, tarik tali :)

dapat sijil Kursus Induksi dari Ketua Pen. Pengarah En. Azmi

malam terakhir bersama kump 1..

3 yang ambil kisah:

Raihanna said...

wah..awak nie cikgu yer...
bestnya jadi cikgu!!!!
pasni sure murid2 minat nak belajar kan..
sebab dapat cikgu cute!

cik eja^_^ said...

cute ker?
pandai laa adik rai nie hehe

nikhazifah said...

salam kenal.. saya pun cikgu gk..saya kawan siti Syaheere..

Related Posts with Thumbnails