Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Thursday, August 27, 2009

6 Ramadan 1430H

Hari ke-6 ja berpuasa dgn family ja hehe...

hari kami tak kemana2 pun dok dirumah sajer..

tapi hari ja dgn adik2 ja buat nasi ayam untuk juadah buka puasa tadi :)

adik ja yang belajar kat Ireland tu yang nak wat hehe...

ja hanya tolong2 sikit2 jer...

yang bagusnyer, adik bongsu ja akan sediakan ayam, yang tgh sediakan nasi + sup hehe...

n ja akan sediakan sos cili + taugeh IPOH....

so nasi ayam yang kami nak wat nie lebih kepada...

NASI AYAM IPOH / NASI AYAM TAUGEH

mak ja lak wat kuih cakoi+ kuah kacang hehe...

masing2 de bahagian masing2 kan hehe....

untuk desert yang bongsu dah wat agar-agar fav dialah tu hehe...

gambar ja akan edit dulu, nanti ja upload k?

sok ape pulak rancangan kami?? hehe...

2 yang ambil kisah:

Tfaaaaaa said...

sedap gilosssss..pos ampang 1 kak.hihihih

cik eja^_^ said...

tq tfaa.... :)
nak resepi ker??
nanti akak bagi yek hehe...

Related Posts with Thumbnails