Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Sunday, August 30, 2009

Anda tahu tak??

dah banyak post tentang diri ja..

jadi ari ini ja nak share info sikit....

yang ja baca kat READER'S DIGEST....

Tahukah anda???
  1. Ais krim kon yang kita guna untuk makan aiskrim tu?? mempunyai kalori seperti kita makan 3 jenis makan berat????
  2. Carrot!! jika kita masak lebih banyak nutrien yang kita akan dapat berbanding dengan kita makan dengan mentah2

ja akan bersambung next entry okay??

jangan lupa beri coment... :)

2 yang ambil kisah:

Mrs Drac said...

kon aiskrim yang rangup2 tu ye? ai..kenape ek? tak kenyang pun manyak kalori ye?

cik eja^_^ said...

to: Mrs Drac
yea awak... kita tgk mcm tuu pun kita tak sangka kan? sebab penghasilan kon tuu...

Related Posts with Thumbnails