Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Sunday, February 6, 2011

sape suka donut? :)

salam semua bloggers,

ja percaya semua orang suka donut kan??

ja dulu-dulu suka DUNKI DONUT tapi baru-baru nie adik ja memperkenalkan donut yang baru...

maklum laa DUNKI DONUT tak de kat IPOH nie, kalau nak kena laa g RnR Tapah pastu patah balik semata-mata nak makan kan....

haa cite balik donut baru yang adik ja perkenal itu ialah....

.....BIG APPLE....

kalau nak tahu BIG APPLE ini dah lama ada kat JUSCO IPOH nie, memang ja selalu lalu lalang depan kedai nie, tapi tak de hati nak beli hehe....

uhhh memang sedap laaa hehe...

maaf laa ja lupa apa yang ja pilih macam atas nie.....


post signature

6 yang ambil kisah:

nurul_cds said...

memang sedap. pasni try plak Jco. sedap tul. kalu ikut ranking (org cakap) donut yang sedap skali Jco.

Fariza said...

big apple sgt sedap.
heaven !!!
ekekekekeke

♥♥ eija ♥♥ said...

to:nurul_cds

yer ker amalina :)
mesti nak cuba nie hehe

♥♥ eija ♥♥ said...

to:Fariza

yeahhhh...
heavan kan hehe....

aDieyZa said...

zana suka donut jugak... paling sedap donut dr Jco.. terbaik!!

♥♥ eija ♥♥ said...

to:aDieyZa

yer ker???
dah 2 orang kata Jco best nie hehe....
mesti cuba nie hehe

Related Posts with Thumbnails