Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Wednesday, December 22, 2010

Bukit Larut, Taiping

salam semua bloggers,

entry kali nie adalah yang dah berlaku 2 minggu lepas....

ape yang berlaku?? ja dan kawan-kawan ja jea(zaiha), illa, boi dan hajar kami mendaki bukit Larut....

ja nie walaupun orang Taiping tapi tak penah langsung jejak kaki di Bukit Larut nie... pergi kemana hala tapi tempat sendiri tak semua g lagi hehe....

jom kita layan gambar di bawah

sign di kaki Bukit Larut...

kenderaan kami ke puncak bukit

ini lah pemandangan pekan Taiping....

inilah jea :) mengantuk ker hehe....

nie gambar terakhir hehe... cantik kan?? macam kat oversea jer.... sama je masa ja kat tempat adik ja dulu hehe

post signature

2 yang ambil kisah:

ChiLaBaey's Spot said...

Bilalah nak dapat pergi ke sana yer... :(

♥♥ eija ♥♥ said...

To:ChiLaBaey's Spot

Insyallah nanti pakngah sampai hehe..
Dah sampai jangan lupa beritahu yea hehe

Related Posts with Thumbnails