Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Thursday, December 23, 2010

Plan aktiviti terakhir tahun 2010

salam 1 Malaysia kepada semua bloggers,

yea.... semua orang tahu cuti sekolah untuk sesi tahun ini pun dah nak berakhir, minggu depan ja dah mula ke sekolah untuk mesyuarat pertama tahun 2011...

jadi ja mula nak buat plan sebelum cuti berakhir nak jalan-jalan dengan kawan-kawan ja.....

jadi Insyallah dengan izin-Nya ja akan ke KL hujung minggu nie.. hangout dengan kawan-kawan ja... Plan utama kami untuk ke

|

|

|

|

|

V

BROGA HILLS

mesti penah dengar kan nama tempat nie...... lepas kami g Bukit Larut... kali nie kami nak mendaki bukit nie pulak hehe....

main kami mesti lah nak tangkap gambar yang cantik-cantik hehe.... mesti view dia cantik kan hehe.....

sumber dari GOOGLE

cantik kan view dia.... ermmmm mesti dapat syot yang cantik-cantik laa nanti hehe...

Info sikit pasal Broga nie terletak di pekan yang kecil di sempadan Selangor dan Negeri Sembilan. Terletak 50km dari Kuala Lumpur dan 33km dari Negeri Sembilan.

post signature

4 yang ambil kisah:

~eZmALiZa~ said...

cantik gile view dye!

wah, kak eija da pandai tukar coding dye.hebat2..alhamdulilah..ezma isaw kalo ezma xpndai nak ajar..hehe.. :D

cantik kak! :)

IntanBerlian said...

huhu kak pasni amik gambar macam ni pula lah tau.huhu

♥♥ eija ♥♥ said...

To:~eZmALiZa~

Thanks to adik laa hehe.. Tercapai jugak niat akak hehe..

Memang cantik hehe

♥♥ eija ♥♥ said...

To:IntanBerlian

Hehe.. Okay tuu memang pasti

Related Posts with Thumbnails