Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Wednesday, September 30, 2009

Aduh!!!!

Waaaa sakit pun ade, bengkak pun ade...
MyEm0.Com
tulah gatai sangat nak wat benda alah nie....

baru tiga hari pakai, dah macam2 rasa... yelah benda tak penah pakai..

ingatkan diri nie dah boleh terima kehadiran 'benda' nie...

tapi kalau tak wat nanti tak elok pun gigi ja... huhu...

nak rasa demam pun ada bila pakai 'benda' nie .. huhu...
MyEm0.Com
ermm.... dah laa petang nie nak kena g Pangkor lagi...

de kursus BM untuk peralihan punya kelas :(

tak dapat lah ja menikmati makanan2 yang sedap2.. di sana...
MyEm0.Com

'Ku doa semoga diriku, nafsu ku, mental ku dapat bersabar...
ketika memakai 'benda' nie...
tak pe ja pejam celik pejam celik dah setahun pakai( pujuk diriku)'
MyEm0.Com

8 yang ambil kisah:

ZARA 札拉 said...

dik~

kamu ok tak dik?

nEa FleriDa said...

akk..
sbr byk2 yer...
nnt dh biasa ok lh tu,..
:*

Mrs Drac said...

eh..pakai braces ke?

cik eja^_^ said...

to: zara
huhu akak sakit.. nie tgh sabor lee nie hehe

cik eja^_^ said...

to: nEa FleriDa
tq adik... akak sabor banyak2 nie huhu..

cik eja^_^ said...

to:Mrs Drac
a'ah awak... jap je pikir terus pakai nie huhu..

aja_biee said...

eja sabar sket k.. amik ms nak sesuaikan diri .. akak dulu ms mula2 pakai rase menyesal x sudah.. hehe..
hr2 mkn nestum + bubur.. bila dah lama, mkn daging pon boleh.. cuma sakit sket setiap bln lepas doc ketatkan braces.. tu jek..

cik eja^_^ said...

to:aja_biee
yer ker akak? tq akak atas pujukan akak tu :) n nasihat akak.. allhadulillah dah seminggu mungkin dah mula nak biasa :)

Related Posts with Thumbnails