Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Tuesday, June 1, 2010

dapat tempat pertama dalam negeri Perak...



dalam kesibukan yang ada sekarang nie....

saje nak post entry yang lepas berlaku pada 27hb Mei 2010...

ja asalnyer hanya nak berteman kan cikgu Zahran. Memang ja pergi sekali pun tak pee sebab kami buat 'courseware' nie bersama-sama. Pengetua nak gambar masa cikgu Zahran ambil anugerah tuu...

memang tak sangka terpilih dalam negeri Perak tuu, padahal 'courseware' yang kami buat tuuu mcam biasa jer, tapi memang banyak pengalaman yang best masa buat 'courseware' nie. Dari kat sekolah, sampai masa tuu ja induksi kat Pangkor pun boleh buat lagi 'courseware' nie bersama-sama cikgu zahran hehe...

inilah kenangan antara yang best di SMKB.....

post signature

4 yang ambil kisah:

asna cute said...

wahh tahniah! =)

Kak ja.. boley tolg asna x? asna nk tnya something kat kak ja. Kalau boleh hari nie ya. Kak ja tolong send 1 email kat asna boley?. asna lupe la add email akak ape ;) hehe

cuk_as22@yahoo.co.uk

Thank you ;D

♥♥ eija ♥♥ said...

to:asna

boleh.
insyallah mane akak tolong akak tolong hehe...
sorry lambat cek blog hehe..

ChiLaBaey's said...

Tahniah2 cikgu... hasil kerja yang dihargai tu.... Hilang penat bila ada yang iktirafkan.... :)

♥♥ eija ♥♥ said...

to:ChiLaBaey's

terima kasih pakngah hehe..

Related Posts with Thumbnails