Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Thursday, June 24, 2010

emo = banyak lagi tak buat lagi nie.....


ahhh..........

sorry ja berhenti sekejap dari cite tour ja tuu yea hehe...

pening kepala bila memikirkan hehe..

sekarang dah habis bulan 6 tinggal lagi mungkin setahun lagi nak buat persiapan....

baru beli 2 barang jer untuk hantaran, yang lain tak buat ape2 lagi....

apa yang patut dilakukan? mcm malasnyer nak pikir kan....

post signature

4 yang ambil kisah:

@ty_farEd said...

setahun lagi..??hurrm..nak kate lamer pon tak jugak.. tapi dah boleh stat survey n buking ape yang patut.. :)

farahfatihah said...

setahun? lama lagi tu huhuh mcm2 boleh buat

♥♥ eija ♥♥ said...

TO:@ty_farEd

tq....

a'ah Insyallah setahun lagi...
kena minta tunjuk ajar dari awak laa :)

♥♥ eija ♥♥ said...

to:farahfatihah

yea farah...
tapi tak tahu nak mula di mana...

Related Posts with Thumbnails