Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Wednesday, June 30, 2010

tikus?????


eiwwww.......

nie dah lari banyak tajuk dari blog ja nie hehe....

kenape laa ja nak cite pasal tikus pulak nie kan ??

sebab dah beberapa malam yang lepas ada peristiwa yang kalau ja cite mungkin kawan-kawan pelik hehe...

beberapa malam telah berlalu, semua nie berlaku selepas cuti 2 minggu yang lepas. Kejadian nie berlaku di rumah sewa kat Ipoh...

dah 4/5 malam dah benda nie berlaku.... apa yang berlaku??

semasa ja menonton tv sambil, update blog, buat semua keje... dalam kul 10 malam mcm akan de seekor tikus nie boleh jer dia lalu dari bilik tengah nak kuar melalui pintu utama???

yang pelik nyer 4/5 malam dah tikus nie 'lalu' mcm tuu, tanpa ja berbuat apa-apa pun!!!! ishh ishh ja nie, tapi malam nie ja berniat untuk mematikan nyawa tikus itu hahahaha....

post signature

2 yang ambil kisah:

bellar0ssa said...

ala tikus tu nak bersiar2 tu.heee

♥♥ eija ♥♥ said...

to:bellar0ssa

hehe bersiar-siar???

berani si tikus tuu yea hehe

Related Posts with Thumbnails