Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Wednesday, September 22, 2010

entry untuk blogger yang kuar masalah jentayu..

salam semua blogger...

entry ini khas untuk Pakngah :)

baru 10 minit tadi ja singgah di blog blogger yang ja selalu ja singgah Pakngah menghadapi masalah blogger lain tak boleh buka blog kita dia akan keluar macam di bawah nie

bila ja baca komen dari blogger pakngah ramai katakan tukar pasword...

nak dijadikan cite tiba-tiba bila ja buka blog ja sendiri ja pun mengalami masalah yang sama.. jadi ja pun ikut laa pesanan blogger Pakngah tuu.. tapi tak menjadi pulak... tiba-tiba ja terlihat domain di atas gambar diatas nie... dia ada kuar http://hijrah.jentayu____ bila perhatikan domain tuu baru ja teringat ja ada gadget Hijrah di dalam blog ja. bila ja cuba remove gadget ja. Alhamdulillah menjadi hehe...

jadi pada blogger yang dapat sama masalah dengan ja nie.. cuba tengok domain dia hehe... mungkin gadget kita tuu diserang virues.. SELAMAT MENCUBA :)
http://www.cute-smiley.com

post signature

6 yang ambil kisah:

ChiLaBaey's Spot said...

Terima kasih Cikgu... Sanggup buat entry khas untuk selesaikan masalah saya... Sangat2 hargai dengan apa yang dilakukan...

Kena belanja cikgu Mee Kari Mat Jasak ni... hehehehe... :)

♥♥ eija ♥♥ said...

to:ChiLaBaey's Spot

hehe...
sebab pakngah salah satu favorite blogger ja hehe... tapi ja pun dapat masalah sama jadi ja buat je laa untuk pakgah dengan blogger yang hadapi masalah yang sama jugak :)

hehe waa mee kari Jasak? tak penah dengar pun hehe..

ChiLaBaey's Spot said...

Kalau duduk Ipoh mesti kena pergi, kat Greentown Mall atau Kompleks Super Kinta... Kena try ni... Kalau saya balik Ipoh mesti singgah beli... Sedap....

Apa2 pun terima kasih Cikgu sebab telah menyelesaikan masalah saya.... Sangat2 saya hargainye sekali lagi... :)

* Favorite blogger ker...??!!! Heheheehehe... :)

♥♥ eija ♥♥ said...

to:ChiLaBaey's Spot

hehe sama-sama pakngah..

oo kat Ipoh ingat kan kat KL.. nanti pakngah wat laa entry pasal mee kari nie yek bila pakngah cari mee kari nie hehe...

IntanBerlian said...

hi kak eja... selamat hari raya kak.huhu...

♥♥ eija ♥♥ said...

to:IntanBerlian

selamat hari raya adik :)
rindu kat adik sorang nie...

Related Posts with Thumbnails