Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Thursday, October 21, 2010

siapa suka beads??? ade sape nak tempah??

salam semua bloggers,

lagi sekali sebelum ja sentuh pasal tajuk entry hari nie nak cite sikit ape yang frust...

berkaitan dengan CONTEST CHILABAEYS

pakngah soalan no 1 ja masih lagi dalam proses mencari...... soalan 2 dan 3 dah dpat dah.... tension laa jugak nie.....

ermmm berbalik pada tajuk entry ja hari nie....

BEADS sape suka beads angkat tangan???

http://www.cute-smiley.com

ja pun suka hehe... tapi di ikut musim kan?? ja rasa macam nak pelajari untuk buat BEADS macam gambar di bawah nie.... cantik kan???

kalau laa boleh belajar, dah pandai, buat baju sendiri, baju adik boleh ke ja ambil tempah????

ade ke yang sudi tempah????

sebenarnya ja mencari sesuatu untuk ja buat dapat kan income lebih, maklum laa nak kawin, lepas kawin nanti banyak lagi nak guna duit..... huhu...

butterflybeads.blogspot

insyallah ja tengah menunggu kak dari tuan blog di atas nie buat pengumuman bila kelas bermula....

wishh me luck dan boleh belajar...
http://www.cute-smiley.com

post signature

6 yang ambil kisah:

~Ayu BnSyg~ said...

Way to go girl. Biasa la nk kawin ni mmg byk pki duit. Harap success ye? Anyway, Ayu pun wat business on9 gak. So marilah kte sama2 berusaha eh?

ChiLaBaey's Spot said...

Aduiii janganlah sampai tension2... Tarikh tutup dah dilanjutkan... Cari masa dan cari jawapan dengan relaks yer... :)

♥♥ eija ♥♥ said...

to:~Ayu BnSyg~

thanks ayu..
anyway ayu buat bisnes ape yek,,,

♥♥ eija ♥♥ said...

to:ChiLaBaey's Spot

haaaa
tarikh dilanjutkan??
terima kasih pakngah hehe

~Ayu BnSyg~ said...

Tudung on9 je dear :) www.bnsyg.blogspot.com

♥♥ eija ♥♥ said...

to:~Ayu BnSyg~

ohhhh
nanti ja singgah yea
tq ayu

Related Posts with Thumbnails