Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Thursday, December 3, 2009

budak-budak.. hargai laa masa :(


ja tak tahu kenape dengan budak-budak zaman sekarang nie...

baik lelaki @ pempuan..

baik mane-mane kaum semua sama jer....

baik pandai tau yang tak pandai....

http://emo.huhiho.com

kalau kawan-kawan tahu ja kan jadi lagi pengawas SPM untuk nie...

tinggal lagi dua hari lagi nak mengawas...

tapi bukan itu yang ja nak cite...

ja nak cite budak-budak zaman sekarang nie...

http://emo.huhiho.com

cepat sangat kuar dari dewan peperiksaan pada hal exam SPM tuu

bukan final year kat sekolah tuuuu...

penentu kita nanti nak masuk mane kan?

tapi boleh tuuu 1/2 jam yang pertama dah kuar dah, bukan sikit boleh dikatakan ramai laa jugak dengan separuh dewan@ bilik...

http://emo.huhiho.com

masa ja dulu SPM tahun 1998 walaupun kita habis awal ke, mesti tunggu sampai masa habis mane laa tahu dapat ilham di saat2 akhir nanti....

begitu rugi lah mereka nie tidak menggunakan masa yang betul...

http://emo.huhiho.com

bukan untuk sesiapa pun, untuk mereka dengan family mereka jugak...

entah laa, sebagai cikgu wat laa yang terbaik untuk anak murid...

http://emo.huhiho.com

post signature

4 yang ambil kisah:

LORD ZARA 札拉 said...

bebudak ni tak pk masa depan ni~

huhuhu~

✿farahwir✿ said...

ja..memang macam tu..last year farah jaga SPM..ramai yang kuar awal..bila farah tengok kertas tu..tak jawab..diorang kuar sebab member2 lain dah kuar..nak ikut sama..kuar awal then melepak..rosak..sian cikgu+ mak bapak..sia2 jer baper tahun belajar..

eija ^_^ said...

to:LORD ZARA 札拉

ermm betul kan adik zara..

pilir senang je..

eija ^_^ said...

to:✿farahwir✿

ermm betul tuu ja sokong ..

Related Posts with Thumbnails