Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Thursday, December 31, 2009

'Meeting' Pertama untuk sesi 2010

(gambar sumber dari blog kak yan)

lagi beberapa minit kita akan memasuki ke tahun baru....

tepat jam 8.3o pagi tadi bermula dah mesyuarat pertama guru-guru SMK BUNTONG IPOH..

biasa lah mesyuarat nie lah yang dup dap dup dap jer rasa...

sebab nak tahu kelas ape yang diajar, ape yang kena 'tanggungjawab' dan macam-macam lagi, mana taknyer ja nie masih baru lagi :) baru nak masuk tahun ke 3 ja mengajar...

dan kawan-kawan nak tahu ape yang ja akan 'tanggung'??

kelas mcm biasa lah kena ajar BM, ABM MATH dan mungkin LITERASI tu sudah semestinya...

untuk 2010 ja akan ditanggungjawab untuk ajar pelajar Ting 1....

hope untuk 2010 nie ja akan cuba jadi pelakon yang SEBENGIS@SEGARANG yang boleh...

AMIN...

post signature

2 yang ambil kisah:

✿farahwir✿ said...

aminn.. hehehe risaukan ja..budak zaman sekarang nii macam2..paah tak dapat ajar kelas first form 4..memang suka sangat sebab taknak ngadap budak yang buat kes tu.. so tahun 2010 nii banyak form 5 la.. budak yang paah memang kenal laa...
tapi cam berat je 4 kelas SPM

eija ^_^ said...

hehe pa'ah pun..
tanggungjawab besar ajar form5 tuu..

sebab exam yang besar....

good luck lah yek,,

Related Posts with Thumbnails