Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Tuesday, January 18, 2011

tikus ade dimana-mana....


sumber : KOSMO

selamat pagi kepada semua bloggers,

yea pagi-pagi lagi da cite pasal tikus....

ingat lagi ja cite pasal tikus yang menjadi penghuni rumah sewa ja nie semasa ja tak de??

nie pulak dalam berita KOSMO, menjadi penghuni di pejabat PM di LONDON tuuu...

apa anggapan kita yang pertama bila baca citer nie???

mestii anggapan kita macam-macam kan?? de yang kata mesti pejabat PM di sana kotor ker?? mesti yang de kata tak jaga kebersihan ker kan??

macam-macam laaa, jadi kesimpulan nyer kena laa jaga kebersihan. mengenai rumah ja allhamdulillah ja dah pun pasang perangkap tikus hehe...

2 yang ambil kisah:

ChiLaBaey's Spot said...

Memang tikus ada di mana2 ajer... Kat depan pc ni pun ada.... hehehehe... :)

♥♥ eija ♥♥ said...

to:ChiLaBaey's Spot

hehe kan pakngah :)

Related Posts with Thumbnails