Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Saturday, March 19, 2011

ada sesiapa berminat beli canon 1000D

Salam semua bloggers,

Selamat hari sabtu hari nie, entah kenapa hari ini tiba-tiba sahaja hati nie berkobar-kobar untuk menjual kamera pertama dslr 1000D canon.. Sebab ja rasa ja dah mula nak mempelajari dunia photography nie, tapi ramai pengguna mengguna kan kamera nikon jadi ja rasa susah sikit untuk belajar..

Memang ja rasa, ja silap membuat pelaburan.. Tak sampai setahun pun ja guna kamera nie? Kalau ja nak jual de ker orang minat? Dan betul ker tindakan ja untuk jual nie?

post signature

3 yang ambil kisah:

razy san™® said...

tak semestinya gune brand yg lain drp org lain, tak dpt hsilkan gmbr yg cntik...

brand tu tak memastikan hsl yg "superb" skiranya teknik tdk betul..

rse takpyh jual kot, better gnekan sje..dh dpt income lbh bli body bru je, dslr yg lme jdkn 2nd body utk bekap..

razy san™® said...

ni bbrpe gmbr yg mgunakan 1000D

http://www.flickr.com/groups/e-canon1000d/pool/page2/

http://www.flickr.com/groups/1133846@N25/pool/page2/

Hana Farhana said...

mnat:)

Related Posts with Thumbnails