Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Tuesday, March 22, 2011

Singapore best tak berjalan-jalan???

salam semua bloggers,

hehe..... sapa suka bercuti??? mesti ramai kan suka bercuti???

kawan baik ja di sekolah mengajak ja bercuti di Singapore hehe

Alhamdulillah dalam keadaan ja tunang orang nie, mak abah dan en. tunang izin kan ja pergi hehe... tapi ja paham semua pesan jangan bergumbira sangat sampai lupa diri hehe...

ada ke sesiapa blogger diluar sana penah ke Singapura???

macam mana yek nak g ker Universal Studio Singapura???

nak tido mana yek hehe....

best ker Orhicd Street???

amboi banyak sangat soalan yang bermain dalam kepala ini hehe....






post signature

6 yang ambil kisah:

farahfatihah said...

ala xpernah sampai lagi..walaupun org johor hahah

Azueriena Norash said...

pernah2 ke singapore....2 tahun lepas...masa tu universal studio x siap lagi.....

nanti bawak lerrr duitt lelebihh skett yerkkk....pesanan percuma dari penaja...hehehee

*salam kenal2 ja*

♥♥ eija ♥♥ said...

to:farahfatihah

hehe tu lahhh
sama laa ja hehe...
kata je dok kat perak, taman tema bukit merah pun tak penah g hehe

♥♥ eija ♥♥ said...

to:Azueriena Norash

salam perkenalan azue hehe

yer ker?? tak pe nanti boleh g lagi hehe...

okay pesanan akan diingati hehe...

aDieyZa said...

zana x pernah pergi lagi.. mcm best jer kan..

♥♥ eija ♥♥ said...

to: aDieyZa

:) tak tahu lagi aDieyZa hehe.. mungkin best kot :)

Related Posts with Thumbnails