Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Tuesday, August 3, 2010

nak buat bisness boleh ker???


salam semua readers,

selamat hari selasa, semalam ja dah dapat berita yang kurang enak di dengar. ja rasa semua orang pun dah pening kan??

Insyallah seminggu lagi kita akan masuk bulan Ramadan, lepas sebulan Insyallah kita akan masuk Syawal pulak.. TAHUKAH ANDA?? khusus yang govement servent yang gaji kita dapat bulan 8 yang lepas merupakan budget kita untuk raya akan datang nie??

ja baru tahu semalam.... ahhh bila pikir kan macam batu menghempap atas kepala nie.. banyak batu yang hempap atas kepala ja nie.... loan rumah + duit raya (mak,abah,adk) + barang raya untuk mak, adik + persiapan kawin (dari A to Z)

ahhhhhh..... semalam sebelum tido ja mendapat ilham untuk mendapat side income sedikit... ini pun secara kecil-kecilan sahaja, hanya bila ada permintaan sahaja... ja mempunyai pengetahuan tentang makanan dan pakaian. tapi pakaian ja tak berani nak ambil tempahan sebab takut tak penuhi permintaan orang... sekarang nie ja nak mencuba kalau-kalau ada permintaan untuk kek coklat ja :) sebab sebelum nie ja ada dapat permintaan dari rakan sekerja ja dari sekolah untuk kek coklat ja... en. tunang dah beri semangat pada ja untuk lakukan?? boleh ker ja buat???

post signature

10 yang ambil kisah:

thezaila said...

boleh je u.. insya allah, boleh punya.. cuma akan penat sikit la.. tp xpe utk emak abah yg dikasihi dan juga hari bahagian menanti.. insya allah boleh.. i support u all the way...

~Ayu BnSyg~ said...

Buat jela try. Ayu sokong! In fact Ayu pun wat bussiness sendiri :)

farahfatihah said...

kena jimat cermat..lagi2 nak kawen huhu

SyUhAdA said...

insyaAllah..
bleh je...
klau mmg dah ada permintaan~
lbih baik mncuba~
hehe...

IntanBerlian said...

nak duit raya gak kak!!! hehe

♥♥ eija ♥♥ said...

to:thezaila

hehe...
thanks support ja..
insyallah ja lagi bersemangat nie hehe...

♥♥ eija ♥♥ said...

to:~Ayu BnSyg~

yer ker ayu??
ayu buat bisness ape???
thanks ayu :)

♥♥ eija ♥♥ said...

to:farahfatihah

betul tuu kak farah.
memang skg nie kena berjimat cermat betull hehe..

♥♥ eija ♥♥ said...

to:SyUhAdA

hehe...
betul tuu Insyallah ja akan cuba nanti :)

♥♥ eija ♥♥ said...

to:IntanBerlian

haaa hehe...
nie adik akak nak duit raya hehe...

Related Posts with Thumbnails