Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Monday, August 2, 2010

dapat AWARD dari adik rai :)


salam semua readers,

pertama sekali ja nak ucapkan salam persahabatan iaitu semalam kepada semua kawan-kawan bloggers ja semua... walaupun ja tak kenal korang tapi ja kenal korang melalui blog korang...

maap sangat entry nie sepatutnya buat semalam, semalam letih sangat hehe kena tido dulu...

yeaa terima kasih banyak-banyak kepada adik Rai yang memberi AWARD yang berharga nie kepada ja :) memang hargai sangat-sangat....

tapi ade soalan kena jawap dulu biasa laa kan :)
1) bagi pulak award nih kat 5 org yg korang rase ada nilai2 persahabatan yang baik dalam dunia blogging nih
cukup-cukup 5 orang :) tapi ja nak tunjukan khas jugak, kalau ada silent reader ker?? AWARD nie khusus untuk awak yea :) amik tau jangan tak amik :)

2) Apa nilai persahabatan yg ada pada setiap pada 5 org tu? war2kan

macam yang adik Rai cakap kan tuu, ja rasa kelima-lima orang yang ja beri AWARD nie paham dengan erti Persahabatan.. lebih-lebih lagi pada Kak Yan dan AS sebab mereka nie ja kenal luar dari dunia blog... memang memahami persahabatan selama mana ja kenal mereka :)

3) Sila gtau apa perkara paling hebat pernah korang buat sebagai sahabat. Untuk kita semua jadikan panduan dan ikutan.

ermmm selama 26 tahun nie, perkara yang pernah ja lakukan menolong rakan-rakan ja yang berada dalam kesusahan. tak kira laa sari segi kewangan, pertolongan fizikal ja ker, tolong ambik hantar diaorang.... ja cuma lakukan nie atas nama persahabatan tanpa minta apa-apa balasan pun :)

dan jugak kepada kawan-kawan ja diluar sana yang tak de blog ada laa ja sayang sebagai sahabat... yeaa kita perlu banyak sahabat jangan ada ramai musuh :)
http://www.cute-smiley.com

post signature

3 yang ambil kisah:

IntanBerlian said...

salam kak ja.. tq banyak2 tau.heee.

♥♥ eija ♥♥ said...

to:IntanBerlian

sama-sama adik :)

ChiLaBaey's Spot said...

Terima kasih Cikgu.... Sangat2 saya hargai.... Nanti insert dalam blog saya yer... :)

Related Posts with Thumbnails