Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Saturday, May 1, 2010

gila gambar ke saya?? tapi....

sebelum tuu ja nak ucapkan SELAMAT HARI PEKERJA hari nie 1st Mei 2010 semoga kita nie dapat bekerja dengan baik, ikhlas, dan aman di negeri sendiri..

hehe... hari nie program dok umah jer...

jadi enrty hari nie.. betul ker ja nie gila gambar??? tengoklah gambar dibawah nie.. hehe...

(test guna kamera baru, maap kalau ade yang terasa tak de unsur yang tak elok yea...)

tapi.. en. tunang ja nie kurang sangat bergambar, dah dekat 8 tahun kami kenal boleh kira laa berapa gambar yang ja bergambar dengan dia huhu....

http://emo.huhiho.com

boleh ker kami tangkap gambar macam nie???

(gambar dari GOOGLE)

hati ku ingin kan... tapi hati ku juga pikir kan hati en. tunang....
http://emo.huhiho.com

post signature

4 yang ambil kisah:

AiZ said...

ofcoz u pun boleh... :P


komen i punya entry gak ye.. klik kuat-kuat kat sini >>BLOGWALKING YANG TAK IKHLAS !!! JOMLAH BERUBAH !!! MESTI BACA !!



♥♥ eija ♥♥ said...

to:AIZ

hehe tq aiz

YAN said...

k.ija....nnt gambar kahwin mesti dapat punya.....mesti cantik bak puteri dan putera nnt....

♥♥ eija ♥♥ said...

to:YAN

kalau dapat pun indoor jer...
outdoor mungkin tak huhu...

Related Posts with Thumbnails