Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Wednesday, May 26, 2010

jom makan mee rebus....


malam nie, ja ada appoiment dengan doktor gigi ja,

Alhamdulillah hari ini dapat komen yang membina lah jugak berbanding dengan hari tuu..

jadi malam nie untuk dinner ja teringin pulak nak makan MEE REBUS RAMLI ja rasa orang IPOH mesti tau tempat makan nie...

nak masak sendiri tak pandai lagi mee rebus :) ja cuma pass masak MEE JAWA jer hehe...

jom makan.....


post signature

2 yang ambil kisah:

ChiLaBaey's said...

Saya dah jatuh cinta dengan mee rebus Ramli ni... Kalau balik Ipoh pasti wife bawa makan kat sini... :)

♥♥ eija ♥♥ said...

to:ChiLaBaey's

hehe...
lupa pulak kampung pakngah kat ipoh hehe...

sedap kan pakngah hehe...

Related Posts with Thumbnails