Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Saturday, May 15, 2010

'Selamat Hari Guru' pada yang berkaitan :)

(dari GOOGLE)

hai semua..

esok 16 Mei 2010 iaitu

HARI GURU 2010

tema tahun nie 'Guru Pembina Negara Bangsa'

jadi disini ja nak ucapkan Selamat Hari Guru pada guru-guru yang mengajar ja dari sekolah rendah ke sekolah menengah lepas tuuu masuk Matriks dan akhir sekali ke Universiti...

terima kasih atas jasa guru kerana mendidik ja hingga menjadi lagi seorang guru pada sekarang ini...

yaa betul pada tahun nie, suasana pengajaran berbeza dengan suasana dahulu. sekarang nie pelbagai karenah budak-budak yang menguji kesabaran guru-guru tak lupa juga golongan ibubapa yang segelintir tidak memahami kerjaya guru ini...

dah masuk 3 tahun ja mengajar, ja belum capai kepuasan mengajar lagi... Insyallah ja akan menjadi seorang pendidik yang ingin melihat kejayaan anak muridnya.....

post signature

8 yang ambil kisah:

Amanina said...

emm, hari guru bukan 16mei ke? huhu

joegrimjow said...

esok kan?
huhu

nabilah_2908 said...

erm..hari guru esok kn 16 mei..? tp di sambut awl..tul tak..?

takpe la tu...u ni pun guru gak kan..so I nak wish..

SELAMAT HARI GURU... :)


jom ke APA KATA HATI pulak,
ANAK BAPAK

♥♥ eija ♥♥ said...

to:Amanina

hehe..
saje nak sambut hari nie awal hehe..

♥♥ eija ♥♥ said...

to:joegrimjow


hehe...

♥♥ eija ♥♥ said...

to:nabilah_2908

hehe tq nabilah hehe

ChiLaBaey's said...

Selamat Hari Guru yer Cikgu.... Terima kasih kerana mendidik anak2 generasi masa kini... penuh cabaran dan kesabaran.... Diharapkan segala pengajaran yang diberikan selama ini ikhlas dari hati yang luhhur.... :)

♥♥ eija ♥♥ said...

to:ChiLaBaey's

hehe tq pakngah :)
insyallah dengan izin-Nya ja akan buat sebaik mungkin hehe

Related Posts with Thumbnails