Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Tuesday, May 11, 2010

kualiti keje jatuh merudum....


(bahan dari GOOGLE)

dari sehari ke sehari.....

ja dapat rasa yang kualiti keje ja bahagian mengajar 'jatuh'...

mungkin disebabkan de keje-keje lain yang ja kena buat selain dari keje ja yang betull...

bila ja tension, ja akan masak.. dah lama ja tak masak dan letak dalam blog ja nie kan hehe....

ahhh....

sedapnyer kalau dapat makan indulgence cake hehe....

post signature

6 yang ambil kisah:

noor azian azman said...

kak yan memang selalu rase kualiti kerja (mengajar)merundum sebab kena fokus library n pengawas.

Cuma tahun ni je kyan cuba lebihkan pada mengajar.

♥♥ eija ♥♥ said...

to:noor azian azman

ermmm... tq kak yan..
ja baru rasa tahun nie kak...
tak tahulah kenape tahun nie memang banyak keje mcm nak pecah kepala pikir..

ChiLaBaey's said...

Bagus2 kalau memasak tu boleh hilangkan tekanan, Cikgu masak banyak2 lepas tu hantar ke rumah saya yer... hehehehe... :)

♥♥ eija ♥♥ said...

to:ChiLaBaey's

hehe...
kalau pakngah jadi jiran ja dah lama ja hantar hehe...

asna cute said...

owh! asna teringin nk akak wat resepi ikan masak 3 rasa.. boley kak? heheh :DD

(xmalu betul asna nie..dh nk kwin pun xpndai masak lg hehe)

♥♥ eija ♥♥ said...

to:asna cute

asna akak dah buat laa hehe..
de kat tepi blog akak tuuuuu...
buat laa sedap hehe...

tsk pee janji asna de niat nak belajar hehe..

Related Posts with Thumbnails