Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Saturday, July 31, 2010

Nur Kasih- edisi Filem???

salam semua readers,

untuk makluman sekarang nie proses menunggu en. tunang ja nie, tak tahu pulak sampai kul berape nie?? Meehoon dan Karipap dah sejuk dah pun hehe...

dalam duduk tunggu en. tunang ja nie, ja pun surfing laa dunia blog nie..

lalu ja singgah blog --Oh! Malaysia...

sape suka adik mia sara??

comel kan??eiii kan best ade anak secomel adik mia nie hehe..

rasa macam nak cubit3, nak peluk3 adik mia nie hehe...

mengikut tuan punya blog nie, sedikit je sinopsis yang dia beritahu... iaitu Aidil menjadi ayah tunggal mempunyai sepasang anak dengan isteri dia Alia (Ayu Raudah) malang sekali dalam filem nie Alia meninggal dunia..... adik mia nie merupakan anak Aidil laa. dan Nur Amina merupakan mak sedara adik mia nie....

haaa??? ape yang berlaku???

Nur Amina akan berubah kepada Aidil yang sememangnya sayang kepada Nur Amina??

atau Nur Amina akan menjadi ibu kepada adik mia??? hehe

apa pulak yang terjadi pada Adam??

waa suspen jer cite nie nak tunggu kata nya akan ditayangkan tahun depan... Insyallah ja akan tengok cite nanti hehe.. drama best.. Filem pun mesti laa best kan hehee
http://www.cute-smiley.com


post signature

4 yang ambil kisah:

IntanBerlian said...

huiii tolonglah.. nur dengan adam!!! huhu...

Dark Half said...

x penah folo drama melayu yg sebest Nur Kasih
kalau hasil karya Kabir Bhatia dah semestinya aku akan tgk

p/s:adik mia sara ni anak artis gak ke?aku x mengikuti sgt perkembangan dunia hiburan

♥♥ eija ♥♥ said...

to:IntanBerlian

sian kan Nur dan Adam..
kesian pada cinta mereka

♥♥ eija ♥♥ said...

to:Dark Half

saya tak de laa follow semua filem kabir bahatia nie :)
tapi saya setuju, saya pun tak follow cite melayu lain macam saya follow drama nie :)

Related Posts with Thumbnails