Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Thursday, March 4, 2010

aquarium eja genap 1 tahun....


ermmm inilah rupa aquarium ja beli masa mula2 ja beli dulu 1 tahun yang lalu..

tapi ikan-ikan dalam tuu hanya seekor jer yang dapat bertahan sampai sekarang, badan nyer dah pun besar dan panjang, nama ape?? ja pun tak tahu tapi ja panggil dia BELANG... yang lain semua dah kembali kepada-NYA.. tulah orang kata haiwan peliharaan kita jangan ambil gambar nyer nanti cepat mati@hilang.. itulah yang terjadi pada ja...

http://emo.huhiho.com

sekarang nie ja hanya bela ikan guppy jer.. dengan ikan yang rupa ia macam ikan bilis jer... senang sikit nak jaga.... mak kata elok bela ikan nie sebab ia makhluk ALLAH yang hidup. Insyallah dengan izin ALLAH kalau orang nak buat jahat dengan guna 'pukau' ker, Inysallah dijauhkan.. Ja hanya mendengar pesanan mak...

ini pulak aquarium dalam FB hehe... tinggal sikit jer ikan, yang lain semua dah jual sebab nak duit hehe...inilah hobi ja di rumah sewa kat IPOH nier.. atleast ade lah teman dalam umah nie...

http://emo.huhiho.com

post signature

4 yang ambil kisah:

bellar0ssa said...

huhu kak ja,rajinnye bela ikan..hah kalo intan ada yang tahu2 je terapung je nanti.hehe.

YAN said...

saya de bela "atan" hehhee...kura-kura..tapi sebab malas nak jaga...akhirnya, saya hadiahkan pulak pada bf saya....dia jadi tukang jaga plak...

♥♥ eija ♥♥ said...

to;bellar0ssa

hehe... ape lah intan nie... tak nak bagi dia terapung lak hehe

♥♥ eija ♥♥ said...

to:YAN

hehe... laaa atan nama dia.. lagi advance bela kura-kura hehe

Related Posts with Thumbnails