Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Tuesday, March 30, 2010

kena tag dari kak lisa

tag nie ja dah dapat lama dah pun hehe...

cuma hari ini ja sempat buat, sebab bari sampai en.mood hehe... sorry yea kak lisa hehe

1. Adakah anda rasa anda HOT..?
ermmm mungkin dimata seseorang sahaja hehe.. bukan semua orang pun hehe

2. Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang?

3. Cerita pasal gambar ini?
gambar nie masa ja bertunang minggu cuti hari, tak sangka dah masuk 2 minggu pun ja jadi tunangan orang, ja suka gambar nie sebab ada semua orang yang ja sayang, termasuk jugak adik yang yang berada di Ireland.

4. Kali terakhir makan pizza?
ermmm bulan lepas rasanya, itu pun sebab di paksa oleh seorang cikgu nie hehe...

5. Lagu terakhir anda dengar?
Lagu terakhir? rasanya tak de tiap2 hari ja dengar radio hehe dan macam-macam lagu ja dengar pun hehe.

6.Apa anda buat selain menyelesaikan tag ini?
siapkan keje-keje sekolah yang ada sekarang nie, terbaru belajar buat jadual waktu sekolah..

7. Selain nama sendiri, anda di panggil nama apa?
-eja ( kawan-kawan, mungkin blogger), yong ( adik, mak)

8. tag lagi 5 orang siapa ye nak tag nie...

9. Siapakah orang no.1 pada anda?
nama dia Farah, ja panggil dia pa'ah. Pa'ah nie kawan ja dari sekolah menengah, Pekerjaan kami pun sama. Dan dia baru jer kawin akhir tahun lepas :)

10. Katakan sesuatu kepada orang no.5

Ayu nie tengah bersiap nak kahwin tahun nie, ape2 pun tahniah hehe...

11. No.3 ada hubungan dengan sape?
oppps hehe.. sorry kak yan hehe.. untuk pengumuman kak yan sekarang nie single dan availabel yea hehe....

12. Bagaimana pulak dengan no.2..
ermmm tak pasti ada hubungan atau tidak hehe, tapi adik intan nie suka berblog hehe...

13. Kata-kata cinta untuk orang no.4
semoga adik yan nie cepat laa kahwin, kak eja pun nak rasa nasi minyak adik yan hehe...

14. Berikan 5 yang anda tau tentang orang yang tag anda
  • mungkin sesitif sebab kak lisa nie pregent
  • baru jer baru li alat rumah macam peti ais
  • suami kak lisa nie bernama jeff
  • baru lepas bercuti sabah bah.. tengok best jer..
  • jaga diri dan baby kak lisa :)
habis sudah, tanggungjawab ja sebab dah kena tag nie, harap orang yang ja tag nie ada masa untuk menjawab nyer hehe...

post signature

2 yang ambil kisah:

bellar0ssa said...

kak ja syg...maceh bagi homework..hutang dulu ek.t intan buat.hee

♥♥ eija ♥♥ said...

to:bellar0ssa s

tak pee hehe..
hutan pun tak pe, akak paham hehe

Related Posts with Thumbnails