Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Tuesday, March 30, 2010

ini ker rupa selepas nikah di Mekah!!


semua orang gempar dengan pernikahan si umie aida nie dengan dato k versi umie nie....

dimana lagi di tanah suci... ja pun tak tahu kenape umie nie memilih tanah suci nie kata nak ambil berkat, macam mak ja cakap nikah kat mane-mana pun berkat itu sentiasa ada kalau niat kita betul...

tapi bila balik malaysia.... lain pulak temanya... seksi pulak tuuu.....

|

|

|

|

|

V

tepuk dada tanya laa selera ja tak tahu ape laa nak jadi dengan manusia nie, lepas nie macam-macam laaa yang akan ikut jejak langkah umie nie...

sumber dari : HFz Khazali

post signature

15 yang ambil kisah:

::Mamalyna:: said...

ermm...akak dah agak dah...konpom balik malaysia, terdedah sana sini...ituler artis, penuh pura2...

♥♥ eija ♥♥ said...

to:::Mamalyna::

kan mama kan??
ja pun dah agak pun hehe...

~eZmALiZa~ said...

sis eija,
eeii..peliknye..mak ezma pon kata sbijik cam sis eija cakap..ish2..trok btol..

♥♥ eija ♥♥ said...

to:~eZmALiZa~

pelik kan??
hehe same yek hehe

JMR said...

aku pon tak faham ngn pemahaman diorg...

YAN said...

hmmm...tak paham tul depa ni..

♥♥ eija ♥♥ said...

to:JMR

saya pun tak paham dengan diaorang nie...

♥♥ eija ♥♥ said...

to:YAN

hehe....

bellar0ssa said...

adoih.masalah dalaman betul. tak payahlah nak canangkan pi umrah ke.. kahwin kt mekah ke..pastu seksi terseksa

ChiLaBaey's said...

Manusia sekarang, buat main2 yer tentang peradaban agama... Publisiti untuk diri sendiri.... Sedih2.... :(

ChiLaBaey's said...

Cikgu, ada tag untuk anda... hehehe.. jawab yer... :)

♥♥ eija ♥♥ said...

to:bellar0ssa

tulah nak pegi mekah pun nak bagi tahu orang,
tak tahu laaa

♥♥ eija ♥♥ said...

to:ChiLaBaey's

memang sedihkan pakngah...
hal agama diaorang nie main2..

opps pakngah,
saya dah buat pun tapi tak pe saya jawab yang lasti sekali je hhe

SyUhAdA said...

manusia..~
mmg cpt berubah..

♥♥ eija ♥♥ said...

to:syuhada

yea betul tuu hehe

Related Posts with Thumbnails