Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Tuesday, March 23, 2010

darah manis??


hari ini dah masuk 3 hari ja menjadi tunangan orang nie...

pada awalnya rasa seronok pun ada mendapat wishes dari kawan-kawan dan blogger yang disayangi semua....

http://emo.huhiho.com

banyak nasihat-nasihat yang ja dapat dalam masa 3 hari ini...

"jaga diri baik-baik, darah manis nie cepat-cepat buat majlisnya"

"Darah manis tu, banyak dugaan ketika bertunang ni, so cepat2 buat kenduri... Boleh makan nasi minyak... hehehehe.... Tahniah sekali lagi... :)"

"tahniah..alam pertunangan adalah waktu yang paling mencabar semoga dapt tempuhi dengan tenang & sabar"

mungkin ja nie dalam kategori tak tahu sangat laa :) kenape yek panggil darah manis yea??? dan betul ker?? banyak dugaan yang ja akan tempuh nanti??

http://emo.huhiho.com

harap sape2 yang dah berpengalaman dalam dunia 'bertunang' nie dapat tolong ja jelas kan hehe....

http://emo.huhiho.com

post signature

3 yang ambil kisah:

asna cute said...

hehehe bykkkk kak.. mmg bnyak.. just kena byk sabar.. tue la kunci utama asna pegang.. hehe =))

Congrtaz! ;)

♥♥ eija ♥♥ said...

to:asna cute

yer ker asna??
banyak sangat2 ker?? hehe
nak tahu jugak ape nyer...
tq asna hehe

Sebutir Pemata Hati said...

taniah..maaf la lama xon blog..keje skang nie..moga berkekalan...

Related Posts with Thumbnails