Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Thursday, March 25, 2010

tugas baru yang mencabar....


dah lama ja tak cite pasal hal sekolah ja kan?? baru-baru nie iaitu kelmarin ja baru mendapat 'tugas' baru untuk tahun ini... dan baru petang tadi ja mula belajar untuk 'tugas' baru ja nie.....

Tugas ape?? Tugas baru ialah menghasilkan@membuatkan jadual waktu untuk guru-guru sesi petang disekolah ja nanti.

ja anggap tugas nie adalah sesuatu yang mencabar bagi ja, ja sanggup menempuhnya supaya ja dapat belajar benda yang baru dalam kehidupan kejaya ja nie :) yelah kalau tidak ja hanya melayan kerenah anak murid yang memang-menang 'kuat' dan sekarang ja akan menghadapi masalah yang lain pula....

tengoklah .....

|
|
|
|
|
|
V

ini bukan hasil ja buat, ja ambil fail demo dalam sofware nie.... banyak kan warna-warna... warna-warna tuu akan mewakili guru-guru nanti... inilah hasil yang ja buat nanti... selalunya ja akan dapat yang siap terus dengan jadual kita sahaja kan?? tapi kali nie ja yang akan menghasilkan nyer.... pening tak????

http://emo.huhiho.com

semoga TUHAN memberi kekuatan ja tahun nie untuk menghadapi tugas baru ja nie dengan jaya nya dan dalam masa yang sama dapat menyiapkan kelengkapan ja untuk 'hari bahagia' nanti... AMIN.....

post signature

10 yang ambil kisah:

bellar0ssa said...

wah banyaknye kaler.pening tgk.papepon.chaiyok akak!!

SyUhAdA said...

xpe...
usaha2...
aja aja fighting~!!!

ChiLaBaey's said...

Insya-Allah Cikgu boleh buat punya... cuma memerlukan masa untuk mengatur... :)

♥♥ eija ♥♥ said...

to:bellar0ssa

tulah adik hehe...
bila tengok warna-warna tuuu memang akan pening hehe
anyway tq adik hehe

♥♥ eija ♥♥ said...

to:SyUhAdA

tq syu hehe
memang fighting lah hehe

♥♥ eija ♥♥ said...

to:ChiLaBaey's

tq pakngah...
betul tuu pakngah memang kena pandai untuk susun masa bila buat keje macam nie...

noor azian azman said...

takpe2 nanti jadik pandai...lebih ilmu dpd orang lain

♥♥ eija ♥♥ said...

to:noor azian azman

hehe...
tak de laa pandai sangat pun akak :)
hehe..

YAN said...

best la k.ija
saya pernah baca buku asam pedas gula melaka tulisan seorang pengetua berpengalaman...wahah...dia pun pernah buat jadual waktu macam k.eja buat...ha..ni bakal pengetua la ni...hehe...

selamat utk hari bahagia jugak..

♥♥ eija ♥♥ said...

to:YAN

uihhhh... pengetua??

besar betul pangkat tuuu... umur baru 26 hehe... jauh lagi perjalanan nie hehe..

selamat untuk as jugak hehe

Related Posts with Thumbnails