Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Monday, November 16, 2009

best tak kalau dapat bunga?

ermmm... rehat kejap cite pasal konsert kak CT..

malam nie tak tahu kenape ja dengar kembali lagu lama2 kak CT

yang suara masih belum matang, tapi lagu penuh dengan makna tersendiri,

http://emo.huhiho.com

contoh nyer...

AKU CINTA PADAMU

JERAT PERCINTAAN

KAU KEKASIHKU

PURNAMA MERINDU

lagu semua di atas semua ja suka, dan yang paling ja suka...

BIARLAH RAHSIA

yang betul2 mengingat ja pada seseorang....

best tak kalau dapat bunga???

ja penah sekali dapat bunga, tapi bukan dari orang kita nak :(

tiba2 malam nie, terpikir pulak bab nie...

http://emo.huhiho.com

post signature

2 yang ambil kisah:

bellar0ssa said...

huhu,intan pernah dpt bunge 3kuntum sekali je dgn ferrero rocher 3bijik.. terperanjat sgt..dah la mase tu kt pizza,bam2 g kuar jap ckp nk antar kunci..then dtg2 bw ros pink n FR..huhu..malu xtau nk ckp pe.sume org pon pndg.haha.mcm drama.

eija ^_^ said...

to:bellarossa

hehe yer ker...

best nyer kan?? pengalamn tuu hehe

Related Posts with Thumbnails