Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Tuesday, November 10, 2009

kawin di dewan@ di rumah?

ermmmm.. bulan 11,12.. bulan cuti sekolah...

yang ramai ditunggui oleh bakal2 pengantin..ja lambat lagi hehe

http://emo.huhiho.com

ermmm nak cite jer laa sebab tu wat ni topik hari nie...

ja dapat topik hari nie sebabnyer...

hari minggu lepas ja teman mak ja g kenduri adik beradik mak laa..

anaknya yang kawin... wat di dewan...

mungkin kawan2 penah alami ape yang ja alami@pikirkan skg...

khususnya yang tak kawin lagi@ nak ke kawin kan??

ape yang ja pikirkan masa musim kawin nie...

http://emo.huhiho.com

Di dewan:

best ker wat? boleh ker orang datang kenduri kita? tak susah ker diaorang nak datang?

kalau orang kampung;- tak menyusahkan ker makcik2 tuu datang, beratur ambil makan, cari meja pulak nak makan, kena tunggu orang habis makan pulak?

dah habis makan, kalau nak tunggu pengantin tak kan kena diri jer??

Dirumah:

kat rumah memang selalu orang wat kan? kalau tanya tuan blog..
of course wat kat umah mak abah hehe

selalu ja tgk kalau kat rumah tuan rumah ceria, kat rumah masing2.. makan kadang2 hidang tapi skg nie main buffet jer kan?? bagi ja kalau buffet kat rumah okay lagi sebab kalau ramai orang yang mengelilingi makanan tuu, kita boleh jalan tgk pengantin ker? bilik pengantin ker? borak2 dengan mak ayah pengantin ker kan?

orang kampung, kawan2 nak datang pun okay jugak kan?

ermmm.... nie semua pandangan ja jer... sebab ja yang nampak dengan mata kepala ja sendiri... kalau de yang terasa jangan mare lak....

setiap orang yang wat di dua tempat nie de sebab kan??

kalau tak kenape mereka nak pilih tempat itu kan?? betul tak??

http://emo.huhiho.com

post signature

6 yang ambil kisah:

a Y u said...

ayu x kisah wat mjlis mn2 pun..jnji tetamu yg dtg selesa utk mkn coz pernah gi kenduri kwen yg sediakan hanye 1 khemah utk tetamu.kebetulan time tu ujan,so mmg terseksa la nk mkn..ade yg mkn berdiri,ade yg duk ats tikar basah..

nEa FleriDa said...

wahh..sgt cdey bc komen akk ayu kt ats.. msti tuan umh tuh dsumpah sranah oleh ttmu dlm hti.. mntk2 lh mjls nil nnt smpurna.. Amin..
hiks2* gtal tol,ngji pon xabs g

aidah said...

Pada akak tak kisah lah buat kat mana pun . yang penting budgetnya.

cik eja^_^ said...

to:ayu

eiii sedih nyer kisah ayu tuu..
kalau ja lah pengantin tuu memang rasa kesal, sedih kan??

cik eja^_^ said...

to:nEa FleriDa

AMIN jugak dari akak :)

cik eja^_^ said...

to:aidah

ermmm... betul tuu kak..

yang penting BUDGET kan??

Related Posts with Thumbnails