Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Friday, November 13, 2009

GERAM nyer... :(


setiap kali tgk cite nie mesti ja GERAMhttp://emo.huhiho.com dgn watak

SARAH & ALYIA

SARAH: memang batu api, sanggup lihat rumah tangga kakak sendiri musnah kerana keinginan sendiri yang tak munasabah...

ALYIA: percaya pada cite pada satu pihak jer, bukan nak tanya pada AIDIL cerita sebenarnyer.... suka paham sendiri..

cite nie memang menusuk di hati ja bila melihat cite nie... sungguh kuat IMAN AIDIL dalam menempuh keretakan rumah tangga....

alangkah aman dunai nie kalau tak de watak seperti SARAH.....

http://emo.huhiho.com

post signature

2 yang ambil kisah:

noor azian azman said...

mesti ade kat dunia ni org mcm sarah...so jgn percaya bulat2 ape yg org ckpkan tentang keburukan org yg kite syg....seteleh dia cite2 ttg keburukan org tu...kite marah...kite menjauhkan diri....maka jalan mudah bagi org yg macam sarah ni amik org kesayangan kite ni... org ni mmg busuk ati n pentingkan diri...

eija ^_^ said...

t0: kak yan

betul kak :)

ja sokong 150% hehe

Related Posts with Thumbnails