Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Wednesday, November 4, 2009

Tag dari cik NaNa...

Tag nie ja dapat daripada blogger ja...

bertuahnyer ja , cik NaNa anggap :-

eija..my best follower....

tq laa bagi gelaran mcm tuu hehe..

MyEm0.Com

to cik NaNa tak pee letak nama ja eija.. bunyinyer same jer..

hari nie baru ja sempat buat tag nie...

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
paling penting... HP, laptop/komputer(sekali dgn broadband)


2. Apakah benda akhir yang kamu beli dengan duit sendiri?

seingat ja benda last beli ialah GPS hehe... senang nak jalan tanpa tanya orang lain hehe...


3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?

mesti laah kat umah mak abah di Taiping hehe...


4. Berapa lama hubungan kamu berkekalan?

setakat hari nie dekat 6 tahun.... dari tahun 2004 kot :)


5. Adakah anda sedang di lamun cinta?

ermmm dulu ada laa.. sikit2 tuu ada laa hehe...


6. Di mana restoran akhir kamu makan malam?

minggu lepas dgn sepupu ja di Restoran Cheng Ho...


7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?

kalau tanya buku... ahad lepas li buku latihan budak2 untuk g hadiah kat diaorang...


8. Nama penuh anda?

seperti orang ramai tahu :-

SYAHIZA BINTI ZAHARUDDIN

9. Kamu lebih senang dengan ayah atau emak?

emmm..dua2 ja okay... cuma ja lebih dengan mak kot.. sebab mak selalu ade dengan ja bila ja perlukan dia...

10. Namakan seorang yang kamu ingin jumpa dalam hidup kamu?

mesti lah dengan seseorang yang akan ja nanti.. hehe

11. Sebutkan nama 8 sahabat yang rapat dengan kamu?

geng sekolah yang rapat sampai skg ialah j'ea, illa, dayah, yati, pa'ah, boi, hajar, salina.. kalau disekolah ramai kakak yang ambil berat kak ana, kak yan, yong, kak yati, kak mira dan yang lain-lain lagi... tak sebut jangan mare... ja ingat semua nyer... :)

12. Adakah kamu mencuci pakaian sendiri?

yup.. dok sendiri basuh baju sendiri ler hehe.. cuma bila spin mesin yang watkan hehe...


13. Tempat yang paling seronok yang kamu ingin pergi?

ermmm.. wat masa skg nie tak tahu... tapi mungkin seronok kalau g dengan orang yang tersayang :)

14. Butirkan beberapa perkara tentang orang yang tag kamu

Nana
- kenal dalam dunia blog...

- student lagi kan?

- suka korean hehe...

- movie yang cik nana suka ja pun suka :)


15. 8 perkara yang saya gilai?

- movie
- internet (FB/blog)
- chatting
- baca novel
- purple/pink

16. Pelukan atau ciuman?

mestilah pelukan.. baru merasai hehe...

17. 8 buah buku yang paling baru di baca?

banyak buku ilmiah sebab nak ajar budak2 hehe...

18. 8 buah lagu selalu di dengar kebelakangan ini

-meet me half way
- through the window
- i wanna
- new divide
- the show
- trouble is a friend
- Hush hush
- Nur Kasih

19. mari main TAG 8 orang lain.


1. cik asna cute
2. adik nill
3. cik sya idris
4. kak aidah
5. ayu
6. aTT
7. meiz haniem
8. intan

post signature

4 yang ambil kisah:

asna cute said...

buat2 xnmpk nama asnacute kat situ boley?~~

cik eja^_^ said...

to:asna cute

hehe tak nak wat tak pe...
ja okay jer, asna kan bz dgn assigment...
kalau free wat lah hehe

nEa FleriDa said...

ada tag lh.. nnti adk jwb ea akk;)

cik eja^_^ said...

tO:nEa FleriDa

tq adik

Related Posts with Thumbnails