Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Tuesday, November 3, 2009

nak emo hari nie boleh? :(


ermmm pagi2 lagi ja dah nak emo...

boleh tak?

MyEm0.Com

betul lah orang kata bila kita tak de keje nak wat perasaan nie tak de benda nak fokus..

jadi mudah dia ber'emo' dengan sendiri kan...

semalam ja baru update 'friendster' ja...

ade laa duaorang nie memberi berita 'gembira' (bagi diaorang lah)

sorang dah pregnent , sorang lagi pun nak menuju ke hari bahagia bulan 12 nie..

Tahniah laa kepada mereka berdua nie..

tapi... bila otak nie berbalik pada diri ja??

MyEm0.Com

dia jadi semacam kan?? mcm2 persoalan yang timbul...

adakah aku akan jadi mcm mereka?

bilakah aku akan jadi mcm mereka?

untuk semua soalan tu ja pun tak tahu jawapannyer...

hati ja lebih berkata ja akan bersendirian nanti :(

MyEm0.Com

kalau ade jodoh tak kemana kan??

baru ja merasai ape yang orang dok selalu pikir..

minggu nie nak balik kampung laa, dok umah mak ade mak untuk cakap2...

MyEm0.Com

dok sorang menyendiri mcm nie, banyak bercakap dengan hati nie...

ohhh kawan-kawan... kepada blog nie je lah

ja dapat luahkan...

post signature

6 yang ambil kisah:

asna cute said...

tabah yea...
ada tuee.. kita jer xtau biler~

cik eja^_^ said...

to:asna cute

huhu...
kan asna...
tq asna..

a Y u said...

jgn cedih2 eja..nnti smpi waktu tu..cume kena usaha ke arah itu..sbr k..

cik eja^_^ said...

to:ayu

usaha??
tak nampak pun jalan tuu ayu :(

tak pelah ja reda..

tunggu jelah masa dia..

aidah said...

Jgn terlalu nk beremo sgt nanti jadilah cam anak akak si Tasya (baca N3 akak tentang kisah Tasya ngan gangguan bipolar)

cik eja^_^ said...

to:aidah...

ter 'emo' kak tak minta pun..

majalh ker?

Related Posts with Thumbnails