Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Friday, July 30, 2010

Cepat masa berlalu.....


gambar diatas nie kawan ja ambil (sebab masa tuu ja tgh drive) cantik tak?? macam lihat dikayangan kan????

salam semua readers....

selamat pagi jugak... melihat diluar rumah kat IPOH pagi suasana mendung sahaja...

hari ini ialah hari JUMAAT 30 Julai 2010 bersamaan jugak 18 Syaaban....

minggu depan dah masuk bulan 8... dua minggu lagi dah masuk bulan Ramadan....

ahhhhh... cepatnyer masa berlalu tahun nie.....

ja pun dah masuk 4 bulan ja bertunang dengan en. tunang.....

Insyallah mungkin tinggal lagi 10 bulan lagi ja nak menjadi 'PUAN'......

ahhhh.... takutnya.......
http://www.cute-smiley.com

post signature

4 yang ambil kisah:

asna cute said...

lg 10 bulan. kak ja dah buat preparation ke belum?

Raihanna said...

wahhhh kak...
lagi 10 bulan ke..
nanti akak update la yer mengenai persiapan perkahwinan.. =)
untuk dijadikan panduan untuk adik2 masa akan datang...
hehe =)
semoga berbahagia kak...

♥♥ eija ♥♥ said...

to:asna cute

ermm... dah mula laa sikit2..
barang hantaran dah beli dah sikit2...
semua nyer sikit2 lagi
skg nie banyak tgk cari info...

♥♥ eija ♥♥ said...

to:Raihanna

Tq adik.. hehe

akak banyak cite pasal preparation akak dalam blog akak di satu lagi :)

insyallah adik mesti dapat banyak info dari B2B lain hehe

Related Posts with Thumbnails