Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Saturday, July 31, 2010

wink.. wink.. :)

salam semua bloggers,

http://www.cute-smiley.com

hari ini ja dapat suprise dari en.tunang, pagi dia call ja beritahu ja yang dia ada keje di Kuala Kangsar dan lepas habis keje kat situ dia akan singgah jumpa sebelum dia balik ke Kuala Lumpur.

dan ja jugak akan buat suprise untuk dia hehe...

masak makanan yang en. tunang suka....

en. tunang suka makan Meehoon Goreng Singapore nak tahu resepinya?? hehe memang ja dah buat lama dah, boleh klik di --> SINI

dan makanan yang kedua en. tunang suka KARIPAP 'BESAR'. resepi turun temurun yang diajar oleh mak ja hehe.. dah lama en. tunang minta ja buat baru hari sampai jugak hajat nyer...

khas untuk en. tunang yang kebelakangan nie keje tak tentu masa, cian jugak ja tgk en. tunang nie sejak-sejak nak kawin nie... susah payah dia cari duit..
http://www.cute-smiley.com
terima kasih en. tunang.......

post signature

6 yang ambil kisah:

I n n z said...

shweet nye ;)

saya_arief said...

nak karipap..
:D

♥♥ eija ♥♥ said...

to:I n n z

tq sis :)
biasa jer nie hehe...

♥♥ eija ♥♥ said...

to:saya_arief

hehe nak karipap??
nie untuk orang yang khusus jer..
tapi kalau ada banyak permintaan, insyallah hehe

mama zharfan said...

rajin tu....kena terus rajin bila dh ada anak-pinak nanti pun heheheh :p :P

♥♥ eija ♥♥ said...

to:mama zharfan

hehe..
i will hehe..
mestikan akak :)

Related Posts with Thumbnails