Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Monday, July 5, 2010

happy malam nie :)


hehe... nak tahu ape ja happy sangat???

macam nie cite dia hehe....

malam nie (... tadi laa kan) ja macam biasa ke Tasek appoiment dengan doktor gigi ja :) nak tahu ape yang terjadi???

akhirnya masa yang ditunggu pengguna braces tahu tak ape?? hehe... mesti laa kitaorang tunggu bila laa nak buka besi kat gigi kami nie kan... dan akhirnya doktor ja pun kata gigi ja dah okay dah.... happy sangat-sangat... tapi....

masa nak buka tuuu, masa doktor nak tanggal besi yang melekat kat gigi ja tuu rasa macam nak tercabut gigi nie hehe... tapi tak pee hati dah gembira dah boleh buka :)

dah siap buka... doktor kata gusi ja bengkak sikit.. tahu tak kalau nak bagi surut bengkak gusi ja tuu, doktor akan cucuk kat gigi uhhhhh... sakit... walapun doktor letak ubat kebas kat gusi ja tuuu hehe... doktor kata tulang gigi ja kuat sangat hehe... mesti laa kuat ja kan suka minum susu hehe...

bila doktor dah polish, buang semua gam-gam yang melekat gigi ja tuu ja dapat rasakan gigi ja nie lengang hehe... macam kosong jer... tapi ja sekarang nie ja kena pakai cap (macam tuu kot ejaan dia :) adik intan betul ker ejaan tuu??? heheee. cap nie tujuan dia tak nak bagi gigi kita 'lari' hehe... erti kata lain bergerak laa kedepan ke belakang.. sebab doktor pesan kalau tak pakai cap seminggu dah boleh nampak perbezaan nyer.... hehe...

kawan-kawan nak tgk ker perbezaan nyer ??? hehe..

nota kaki : gambar semua dari GOOGLE

post signature

4 yang ambil kisah:

nEa FleriDa said...

yey! kak eija heppy :)

♥♥ eija ♥♥ said...

to:nEa FleriDa

hehe... yeay...

bellar0ssa said...

huhu wah bestnye kak ja dah buka.hehe.. hmm cap tu tak tahu lah plak..

tapi yang intan tahu namenye retainer..

kalau dental student panggil hawley's appliance.huhu

♥♥ eija ♥♥ said...

to:bellar0ssa

hehe...
retainer bukan ker yang besi tuu adik??

hehe best sangat2 hehe...

Related Posts with Thumbnails