Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Friday, October 9, 2009

apa yang patut saya buat!!

jam dah menunjuk pukul 8.30pm...

esok dah hari sabtu, tapi kira sok ada benda nak buat sebab ada LADAP

kat sekolah, LADAP yang terakhir tahun nie...

petang sok nak wat kek :)

cuma yang bingung nie Ahad nie...

nak wat ape yek???
MyEm0.Com
ermmm kaki nie nak berjalan, tapi malas & budget lari giler (sebab raya pakai terlebih wit)

jadi .....

mcm kena dok umah jer sorang2 :( boleh jadi giler per...
MyEm0.Com
mengadap komputer jer :(
MyEm0.Com
lagi... huuhuhuhu.....
MyEm0.Com

6 yang ambil kisah:

nEa FleriDa said...

akk.. rht2 la.. gna msa yg ad untk tdr.. hehe

cik eja^_^ said...

to:nEa FleriDa
yer ker adik :( nak tido jelah yek..

nEa FleriDa said...

nil cdgkn akk bkebun.. bcucuk tnm.. besh.. leh sht.. ilangkn borg jgk kn.. owait2?
xpon..meh johor lh..kuar shoping ngn nil.. :D

cik eja^_^ said...

to:nEa FleriDa
hehe nil tak cakap akak akan wat yang tulah.. berkerbun, jaga ikan hehe.. jaga cafe lagi tau..
uihh johor ker? jauhnyer... kalau okkay juagk ajak kuaq hehe

ZARA 札拉 said...

uit~

tido2~


P/S: eja, tak payah letak Javascript bulih? hehehe~ page kamu kena loading 2 kali baru kak bleh nampak apa kamu tulis~

cik eja^_^ said...

to:ZARA
tido?
ermm yang mane kak? yang pop up tu ker?

Related Posts with Thumbnails