Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Monday, October 26, 2009

pengalaman mengajarku :(


kalau 25hb Julai lepas...

ja gembira mendapat jawatan baru nie...

baru kini ja mengerti tugas sebenarnya..

amatlah memerlukan ketahanan emosi yang tinggi...

ermm.. memang dunia nie penuh dengan cabaran...

terima kasih kawan2 yang memberi sokongan...

betul lah kawan2 kata pengalaman itu yang mengajar kita...

kalau tak ada pengalaman mcm mane nak ada perubahan kan?

memang skg ja hargai pengalaman ini...

walaupun pada mulanya agak sedih jugak..MyEm0.Com

tapi ja akan tabah... baru nak masuk 2 tahun dalam dunia PENDIDIKAN nie...

dah tak tahan...

ape tah lagi 37tahun lagi untuk berkhidmat.....

MyEm0.Com

moga2.. ALLAH kuatkan diri ku nie :)

AMIN....

post signature

6 yang ambil kisah:

asna cute said...

berkat mgajar seorang guru sgt sush nk dpt kerana ilumu drpd guru tak penah habis walau nyawa dh hilg. Jasa cikgu akn dikenang smpi mati.

Dnt Give up okey!~

aidah said...

Patutlah anak akak kata ada cikgu kat sekolah dia masa baru mula2 ngajar baik je cikgu tu, sekarang ni garang betul. Agaknya cikgu tu pun stress macam eja gak hehehehe.....

cik eja^_^ said...

to:asna cute

ermm :(
tq asna sejak masuk dalam dunia nie memang banyak cabaran..

cik eja^_^ said...

to:aidah

ermm tekanan kerja kak...

tapi bagi ja, bukan semua guru garang sebab keje lain, tapi 70% datang dari pelajar dalam kelas tuu :)

tq kak :)

~eZmALiZa~ said...

chaiyok2 sis eja..jadilah seorg guru yg besh! :) mesti anak murid suke sbb sis eja cantik..xblaja la dorg.. hehe.. :D

cik eja^_^ said...

to:~eZmALiZa~

hehe... pandai laa liza nie...

tq kerna bagi semangat :)

Related Posts with Thumbnails