Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Thursday, October 8, 2009

sirama-rama buntu ....

sirama-rama buntu...
MyEm0.Com
selepas kisah dengan sikumbang hal lain pulak timbul dalam pikiran sirama-rama ni...

nie pulak, ada saja sirama-rama nie...

tidak seperti orang tahu, umumnya sirama-rama ini cantik, suka dipandang oleh orang ramai, betul tak?
tapi tidak pada sirama-rama ini...

Ia hanya sirama-rama biasa yang hidup dengan kesyukuran yang ada pada dirinya..
Tak semua kumbang suka pada sirama-rama nie...hanya kumbang yang sorang tu jelah mahu kenal isi hati sirama-rama bukan pada fizikal sirama-rama...
sudah dekat dua tahun sirama-rama pasang niat untuk menukar bentuk fizikal sirama-rama...
hanya mendapat perubahan pada peringkat awal sahaja...

tapi sekarang ini fizikal sirama-rama hanya maintain sahaja, tapi bukan lah boleh dikategorikan sama seperti sirama-rama yang lain yang cantik lagi....
yang bermain difikiran sirama-rama nie ialah adakah wajar sirama-rama berhentikan sesuatu yang sirama-rama ikut setahun lepas? atau sirama-rama patut kuat kan hati untuk membuatkan sesuatu secara sendiri tanpa bantuan orang lain? tapi boleh ker sirama-rama buat tanpa bantuan orang lain?

MyEm0.Com

7 yang ambil kisah:

Mrs Drac said...

wah..ni btl2 kiasan nih=p
saye ni lurus bendul sikt Ja...kurang paham..hihi

asna cute said...

sirama2 nak buat perubahan ape yea? kot asna boley tolg ker ;)

ChiLaBaey's said...

Kesian si rama2 jadi barang perhiasan di tudung lepas tu... hehehe... Cikgu, hadiah akan dipos esok (Jumaat)... Tapi tak pasti sampai bila.... Maaf kerana lambat hantar... banyak sangat perkara yang nak disettlekan... :)

cik eja^_^ said...

to:Mrs Drac&asna cute

tulah sirama-rama cite kat ja mcm tu hehe.. mungkin sirama bertanya boleh ker dia nak wat perubahan yang dulu dia selalu buat. contoh dulu sirama-rama nie ade ikut 'program' untuk fizial tapi disebabkan ada masalah mungkin kewangan. program tu tak dapat diikut :) jadi mcm mane yek :)

cik eja^_^ said...

to:ChiLaBaey's
tak mengapa pakngah ja okay jer.. :)

ZARA 札拉 said...

pergh~

cik eja^_^ said...

to:ZARA
kenape kak zara?

Related Posts with Thumbnails