Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Sunday, October 11, 2009

Weenked - 11/10/2009 PAPADOM

so, sudah perfikir panjang malam semalam masa tido,

jadi hari yang ditunggu pun tiba, ja bangun macam biasa kul 8 basuh baju mcm biasa,

jam 9.30 pagi ja kuar dari umah menuju ke bank. Tiga bank ja g hari ini,

CIMB = untuk ambil ait gaji, Maybank = bayar sewa rumah, Bank Islam = simpanan :)

lebih kul 10.30 habis laa rancang yang utama sekali...

lepas kete ja terus menuju ker JUSCO IPOH...

mula2 cadang nak cuci mata hehe.. barang2 sana kan?

last2 boleh pulak tgk filem PAPADOM :)
cite nie best laa memang patut laa dia menang banyak award masa FFIM22 yang telah berlangsung bulan Ogos yang lepas di UMS.

Anugerah Filem Terbaik, Anugerah Pelakon Lelaki Terbaik dan Pelakon Wanita Terbaik...

memang pelakon dalam filem nie semua hebat2.. tambah2 lagi Afdlin Shauki kan?

Terdapat beberapa fakta yang menarik tentang PAPADOM nie
(pandangan ja:)
  • sangat meyayat hati tentang kisah antara ayah dan anak perempuan.
    MyEm0.Com
  • terhibur dengan susunan komedi dalam filem ini yang tak kering gusi dari mula cerita hingga habis cerita ini.
    MyEm0.Com
  • memang benar lelaki bukan mudah untuk mengeluarkan ayat/perkataan untuk menyampaikan perasaannya, lelaki yang akan sampaikan kasih sayangnya melalui perbuatannya terhadap yang tersayang.
    MyEm0.Com
  • bila sesuatu yang terjadi kita akan buat apa sahaja untuk yang tersayang.
  • filem ini sesuai ditonton oleh semua rakyat malaysia, memang Afdlin Shauki menerapkan unsur 1 Malaysia dalam filemnya.
ja memang suka filem ini, memang berbaloi pergi sorang2 untuk tengok filem nie..
MyEm0.Com
kawan2 yang lain jangan lupa yea tgk.. memang best...

post signature

8 yang ambil kisah:

mizzsyaidris said...

bawu tgk smlm.TERBAEKKK!!sgt besh!

cik eja^_^ said...

to:mizzsyaidris
best kan hehe

MYRAspberry said...

ala...tak tengok lagi la.. tapi sngt2 teringin nak tgk!!!

cik eja^_^ said...

to:MYRAspberry
tgk laa myra...
memang best.. hehe

Mish Hawtchocolate said...

mmg besh cite neh.
lawak giler.
4 stars!

cik eja^_^ said...

to:Mish Hawtchocolate
hehe memang best sangat :)

MYRAspberry said...

eh2...baru perasan... dok Ipoh ek?? my hometown kat citu la..

cik eja^_^ said...

to:MYRAspberry
ehh yer ker... ja keje sini hometown ja kat taiping.myra kat mane?

Related Posts with Thumbnails