Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Monday, October 19, 2009

Topik - Apa itu "giveaway"?

Salam kawan2...

boleh tak hari nie ja nak buka satu topik untuk minta pandangan dari kawan2...

espesially kepada 'blogger-blogger'...

ja nak bertanya apa itu giveaway?

ja nak masuk setahun ja bergiat dalam dunia blog nie...

tapi sampai sekarang ja tak tahu ape itu giveaway...

buka topik nie dalam FB tak de respon pun...

MyEm0.Com

jadi untuk hari nie ja buka topik nie...

ja ada 'rancangan' untuk blog ja nie...

tapi sebelum ja lancarkan...

ja nak tahu ape itu 'GIVEAWAY'..

MyEm0.Com

kalau contest tuu ja mungkin paham...

pertandingan yang diadakan oleh tuan punya blog kepada blogger dia...

ja harap kawan2 dapat tolong uraikan topik ini yek....

MyEm0.Com

post signature

8 yang ambil kisah:

~eZmALiZa~ said...

rasenye giveaway ni cam contest kot..tp ntah ek..knape pggil giveaway??agknye cmni kot..contest tu lebih kpd arah pertandingan..contoh cam pertandingan baju tercantik..muke sape plg cute..and so on..

utk giveaway lak..merupekakan brg2 hak milik organizer tu sndri nk beri pade peserta tp kne buat sumting la utk dye..contoh cm jwb soalan ke..kire2 smpi juling bijik mate ke..or jd pemenang bertuah yg dipilih secare random ke..

hehe..ni ape yg ezma phm la cik eja..agk2 cik eja phm x ape yg ezma tulis??hik3.. :P

ZARA 札拉 said...

Giveaway biasanya bila org buat contest~

cam skang zara ada giveaway sapa jadi pengunjung ke 20 ribu~

cik eja^_^ said...

to:~eZmALiZa~

ohhhh...
macam tu...
jadi giveaway nie lebih kepada barang kita beri kepada orang lain lah yek :)

okay baru paham...
nasib baik bertanya :)
tq liza :)

cik eja^_^ said...

to: zara

waaa... yang ke 20 000???

blog ja tak sampai lagi 100 hehe

~eZmALiZa~ said...

hik3.. :P
same2 sis..agaknye la ezma rase je la cmtu..hehe..klo ade yg bangkang ezma mntk maaf yer.. :(( mgkin cilap information ke..hehe.. :P

nEa FleriDa said...

giveaway nih adalah sesuatu yg nil suke.. ;) hik3

cik eja^_^ said...

to:~eZmALiZa~

tak pe...
tuu kira pandagan ezma ka??
akak pun minta pandangan hehe..
akak hargai sgt2 hehe...

cik eja^_^ said...

to:nEa FleriDa

akak dah tahu lama dah :)

nanti akak wat contest jangan lupa masuk tau hehe

Related Posts with Thumbnails