Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Wednesday, October 14, 2009

Header blog yang terbaru :)

ahhh...

lega rasanya... tak tahu kenape pagi nie rasa nak ubah sikit blog ja nie....
MyEm0.Com

so, macam mane kawan2? hehe

headar yang terbaru diatas tuu????

okay tak?

rasanya malas nak letak gambar ja yang tak berapa cantik tu hehe...
MyEm0.Com

so, ja bertekad jugak nak edit guna PHOTOSHOP...

awalnya agak susah jugak, banyak tutorial ja cari dari pagi tadi....

so, bye2 laaa header yang lama nie...

kalau kawan nak tutorial mcm mane nak wat :)

boleh bertanya, kalau ja boleh jawab, ja jawab kan hehe..

post signature

6 yang ambil kisah:

Hazzy Ishak said...

nice...

eja pun dpt hadiah dari pakngah kan?

cik eja^_^ said...

to:Hazzy Ishak
hehe tq...

yea kenape hazzy :)

nEa FleriDa said...

cantik2!! :D

asna cute said...

backgrd cantikkk~~
;)

cik eja^_^ said...

tO:nEa FleriDa
hehe..
tq adik :)

cik eja^_^ said...

to:asna cute
hehe... asna nie..
orang tanya lain hehe..

Related Posts with Thumbnails