Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Sunday, October 25, 2009

Menghitung hari :)

sekarang muka macam nie.... hehe
kalau kawan ja menghitung hari

untuk ke hari bahagia!!!!

ja pulak menghitung hari untuk merasai perasaan 'itu'...

yang belum dirasai selama sudah 24 tahun 21 hari hehe....

MyEm0.Com

memang ja mengaku ja mula suka pada dia sejak dari darjah 6 lagi...

lagu yang hits masa tuu 'KAU MAWARKU"

kalau dulu setiap kali dia wat show@konsert pasti...

pasrah...

MyEm0.Com

sebab mak mesti tak bagi n kecik lagi kan...

tapi.. sekarang dah besar sikit hehe, dah mula keje..

n ade saving sikit... memang laa seronok perasan ini :)

ja doakan semua berjalan dgn lancar....

siapa??

.....................

..............

........

...

.


post signature

6 yang ambil kisah:

Daud Mili said...

nak pegi konsert Siti????..nak ikut...~

✿farahwir✿ said...

wah nak pergi eh?hehehehe 14Nov tu..ingat ja nak kawen...hehehehe
siap minat dari darjah 6 tu

cik eja^_^ said...

to: Daud Mili

nak ikut ker?? kalau de tiket lebih ja bawa yekk...

cik eja^_^ said...

to:✿farahwir✿

a'ah... hehe...
aik???
tak kawin laa mesti pa'ah dulu..

aidah said...

wah cik eja intro yg menyuspen kan. akak ingat nk kawin rupa2 nya nk gi tengok konsert siti, tapi kalau nk kawin pun apa salahnya umur pun dh cukup, pandai masak lagi.

cik eja^_^ said...

to:aidah

hehe suspen ker???
tak lah tiba2 nak kawin kak :)
hehe

Related Posts with Thumbnails