Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Sunday, February 14, 2010

14hb Feb 2010

(gambar dari sumber GOOGLE)

tarikh 14hb Februari setiap tahun, tak silap ja mesti ramai pasangan@couple menunggu hari nie... tapi bagi diri ja hari yang semua orang tahu nie jangan laaa ikut sangat budaya yang bukan asal usul kita, ja pun bukannyer pandai sangat mesti ramai yang lebih arif daripada ja.....

(gambar dari sumber GOOGLE)

tapi ja, adik dengan mak hari nie.. kami 3 beranak wat facial muka hehe... ohhh... dah lama gila tak wat facial muka nie, tak silap ja delah 2 tahun tak buat.. baru hari nie ade masa buat...

memang sakit... huhu.. tiap dia nak buang semua daki-daki dimuka nie, yelah 2 tahun baru nak wat hehe.. tapi bagi pendapat ja lahh kan kita nie kaum perempuan kena lah buat walaupun jarang macam ja nie kan.. bukan untuk sape untuk diri kita jugak...

ermmm bercakap pasal produk kecantikkan nie, tadi jugak ja beli produk trail sri mawar.. untuk mencuba sahaja.. ja mencari produk mencerahkan kulit muka dan badan.. dan masih sekarang ja mencari de ke sape2 kawan-kawan blogger tahu?? produk ape yang berkesan?? tolong ja mencari hehe... sebab nak bersiap sedia untuk.... hehe...

http://emo.huhiho.com

Nota kaki : memang relex rasanya hari nie... dan dapat produk baru...

post signature

6 yang ambil kisah:

Mrs Drac said...

eh sakit ke buat facial ye? seumo idup tak penah try buat facial...heheh...skg saye pakai krim hazeline snow whitening punya ja..sebulan pakai nampakla kulit lembap n cerah skt...harga pun murah..hehhe..tryla..=P

Sendra said...

facial tu ada tak buat yang dia buat semua jerawat apa semua tu??yang tu sakit banget seyh!!

eija ^_^ said...

to:Mrs Drac

ha'ah hazlend snow ermmm.. lupa pulak kat produk tuu hehe...

a'ah sakit macam en sendra cakap sakit masa dia nak sedut semua jerawat kita huhu

eija ^_^ said...

to:Sendra

waahh saya salut laa awak buat facial hehe...

sakit kan?? hanya yang penah wat je paham hehe

GhOsToNe said...

menci v days..

shuke dgr lagu lam blog noieyh...

lagu siti!

eija ^_^ said...

to:GhOsToNe

hehe yer ker??

my favorite song n my favorite idol hehe

Related Posts with Thumbnails