Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Tuesday, February 9, 2010

rumah pelik... pelik....

kan ja tengah cari rumah kan???

tengah-tengah survey tadi terjumpa site nie....

anda/ kawan-kawan blogger semua nak ker duduk@ tinggal rumah yang dibawah nie...

.

.

.

V

Rumah 1

|
|
|

V

Rumah 2

:

:

:

V

Rumah 3

hehe anda nak kena tinggal di ketiga-tiga rumah nie?? kalau terpaksa?? hehe ja rumah pertama je sanggup yang rumah 2 dan 3 ja tak sanggup hehe...

Nota kaki : de jugak ke orang tinggal kat sini :)

post signature

12 yang ambil kisah:

dizzydude said...

hahha..apelaaa umah macam nie..kreatif yang melampau..

eija ^_^ said...

to:dizzydude

a'ah kan kreatif tak kena tempat hehe

Hazzy Ishak said...

suke suke...haha

Sebutir Pemata Hati said...

so creative mereka yang cipta design umah nie... i like it...hahahaha

Didi Nadhirah said...

no 1 gak

~eZmALiZa~ said...

eeii..takot..hehehe.. :D nt nak tdo,uma goyang2..ekekke.. :P

naNa.neRRa said...

nana nk umah no.3 laaa..
hehehe :)

eija ^_^ said...

tO:Hazzy Ishak

hehe hazzy suka???

tak takut yek :)

eija ^_^ said...

to:Sebutir Pemata Hati

hehe suka ker??

tapi memang kreatif :)

eija ^_^ said...

to:Didi Nadhirah

hehe didi nak dok umah 1 tuu??

eija ^_^ said...

to:~eZmALiZa~

a'ah memang goyang pun :)

tambah kalau umah 2 dan 3 hehe

eija ^_^ said...

to:naNa.neRRa

nana suka umah 3?? tak takut ker??

Related Posts with Thumbnails