Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Thursday, February 18, 2010

ermmm... sedap nyer....

( sumber dari en GOOGLE)

sedapnyer..... nikmatnyea....

apa yang sedap???

http://emo.huhiho.com

jangan pikir yang bukan-bukan lak yek hehe...

sedap sebab menikmati kek yang paling ja gemari....

iaitu ----> INDULGENCE CAKE

http://emo.huhiho.com

memang bagi ja puas bila makan kek ini, mungkin orang lain selalu makan kek ini, tapi ja makan bila ja betul-betul idam nak makan, yelah nak jaga badan lah kata kan... makan bila perlu lah, bila makan bila perlu, bila dapat merasa kek nie, rasa betul2 nikmat kek nie hehe....

jadi hari ini ja belanja adik, mak ja makan kek nie, tapi hari ini ja tambah satu lagi kek.. teringin pulak nak rasa kek ----> CHOCLATE FUDGE CAKE .. kalau kawan-kawan tengok struktur dia sama dengan INDULGENCE tapi rasa mestilah lain kan hehe.. ja rasa kawan-kawan yang dok KL@bandar mesti selalu makan kek-kek macam nie kan hehe... ja nie jarang makan sebab tuu bila dapat makan kek dari Secret's Recipes nie hehe.. paham-paham jer lah kan hehe..

boleh tak ja indamkan kek nie ada pada 'hari bahagia' ja nanti?? as a presents hehe...

http://emo.huhiho.com

ermmm betul laa ade mengatakan...

"makanlah bila kita betul-betul memerlukan, pada saat itu kita dapat menikmati rasa sebenar makanan yang kita pilih itu. Jadi pada waktu itu, bukan semata-mata nafsu makan untuk beli/masak sesuka hati"

Nota kaki : naik laa berat badan cuti nie huhuhhu...

post signature

3 yang ambil kisah:

noor azian azman said...

bes2...ari tu masa ari jadi sepupu mkn kek dpd secret recipe gak...xtau nama tp ade pisang dlm dia...

♥♥ eija ♥♥ said...

to:noor azian azman

hehe ermm akak pun suka kan?? ermm de pisang dalam tuu?? nak try lah jugak nanti hehe

bellar0ssa said...

kak ja. sedapnye.tengah ngidam..

Related Posts with Thumbnails