Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Wednesday, April 7, 2010

english kampung???


semalam ja dapat sehelai kertas dari seorang cikgu, tiba-tiba jer dia beri kepada ja.. ja baca-baca tapi tak paham pun... kawan-kawan paham ker???

kali kedua baru ja paham apa lah cerita dia.. jom kita pening kan kepala yea.. lawak tak??

Tijah budak kampung, tapi bekerja di Kuala Lumpur. Biasalah bila sudah duduk 'town', mula lupa asal usul. Pakaian seksi maut, bercinta pula dengan lelaki mat saleh(ke nama dia salleh?) Ke hulu ke hilir menayang boyfriendnya yang bermata biru. Punyalah eksen si Tijah, hinggalah suatu hari dia ternampak lelaki Inggeris tadi dengan wanita lain yang lebih cantik dan bergaya daripadanya.

Tijah menangis tiga hari tiga malam. Pada malam keempat, Tijah mengambil sehelai kertas dan menulis surat untuk memutuskan perhubunganmya dengan lelali mat saleh tadi yang baru sebulan dikenalinya. Begini bunyi surat yang ditulis oleh Tijah binti Kulup Kecil

John....

I WANT TO CUT CONNECTION US, I have thing about this very cook-cook. I know I clap one hand only. Correctly, Ihave seen you and she walk-walk together at town woth eyes myself. You grab hand she. You always ask for apology back-back. I don't trust you again!! You are really crocodile land.

My friend speak you play wood three. First-first I think my friend lie me, but now I know you correct-correct play wood three. So, I break connection to pull my body from this love triangle. I know this result I pick is very correct, because you love she very high from me. So, I cut this connection to go far from here. I don't want you to play-play with my liver. I have been crying until no more eye water thinking about you. I dont' want banana to fruit two times.

Safe walk...

Tijah

itulah si Tijah dengan simata biru... bagi ja walau pun tak pandai tapi pandai jugak siTIJAH nie speaking hehe.... terhibur jugak selepas sehari pening di sekolah hari nie...

post signature

6 yang ambil kisah:

rossoneri said...

hahaha adeiii

a d r e y n i e e l i s y a said...

hahaahahaha..
terhibur gak baca...

shafiq said...

haha.. amek test MUET dapat ben 0 ni.. ;)


http://belogbagus.blogspot.com/

♥♥ eija ♥♥ said...

to:rossoneri

adoi kan hehe...

♥♥ eija ♥♥ said...

to;a d r e y n i e e l i s y a

me tooo :)

♥♥ eija ♥♥ said...

to:shafiq

mungkin kot shafig hehe...

Related Posts with Thumbnails