Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Tuesday, April 27, 2010

tanggungjawab yang pertama...


(sumber dari GOOGLE)

terima kasih pada follower yang ke 192 iaitu en.zam kerana sudi menjadi follower blog ja nie....

hari ini....

hari pertama ja siapkan borang e-filing ja...

yealah, tahun nie tahun ke-3 ja berkerja baru kena buat e-filling nie kan hehe

dan alhamdullillah tak kena bayar pun cukai hehe....

hari ja terasa macam dah dewasa pun hehe...

sebab dah melibatkan cukai-cukai nie, pastu loan laa hehe...
http://emo.huhiho.com

sudah anda selesaikan tanggungjawab anda hehe...

post signature

4 yang ambil kisah:

BudakHitam said...

ni wajib ke daftar? aduhh..belum kerja lagi ni

ChiLaBaey's said...

Sudah dibereskan... hehehe... :)

♥♥ eija ♥♥ said...

to:BudakHitam

nie time bila dah keje nanti lah hehe

♥♥ eija ♥♥ said...

to:ChiLaBaey's

wah...
pakngah sangat efisien...

Related Posts with Thumbnails