Followers- mencari yang ke 1000

Pages

Saturday, April 24, 2010

dah dapat sijil induksi.... yeay....

yeayyy...
http://emo.huhiho.com

nie perkara kedua ja rasa happy selepas mendapat dari blogger yang dikenali pakngah :)

semalam di sekolah ja telah mendapat suprise dari kerani sekolah. yang ja dah pun dapat sijil kursus induksi yang telah ja buat tahun lepas bulan 7 hari tuu...

kalau nak tahu cite ada diSINI

akhirnya ja dapat sijil nie jugak, ramai sudah kawan ja dapat tapi ja belum lagi dapat yealah mane tak nyer takut nanti sijil nie tercicir kan susah laa proses nak pengesahan jawatan ja nanti hehe.... insyallah lepas nie boleh laa kot ja minta loan govement hehe....

hari nie sabtu ja sekolah ganti hari nie untuk HARI RAYA PUASA.. bak kata en.tunang tak posa lagi dah nak ganti yea hehe... mane laah ja tahu, ja ikut cakap orang'atasan' jer hehe... dan petang nanti ja balik teman mak lak kat TAIPING, sebab abah ja tak de minggu nie jadi harus@wajib teman gitu walaupun cuti hanya sehari iaitu ahad.

dan ahad nie ja dengan mak akan ker Bridal Fair @ SSL Traders Hotel. maklum laa yang minggu lepas wat kat TAIPING SENTRAL ja tak dapat g sebab kena g KL tengok umah kan. nasib baik laa dia buat lagi hehe.... boleh laa tengok-tengok dulu kan apa yang ada nanti... jom bakal-bakal pengantin area TAIPING g hotel nie hehe....
http://emo.huhiho.com

jumpa hari isnin nanti.....
http://emo.huhiho.com

post signature

6 yang ambil kisah:

YAN said...

bestnya dah dapat sijil..saya ni BTN n induksi pun belum..bilalah agaknya...

etomyam said...

bagus dapat sijil awal2..tak kelam kabut nanti proses sah jawatan

ChiLaBaey's said...

Akhirnye dapat juga yer... Tahniah2.... Tingkatkan lagi inisiatif untuk mengajar lepas ni... :)

♥♥ eija ♥♥ said...

to:YAN

as sure tahun nie induksi nyer...
akak belum lagi BTN hehe..

tak pee akan menyusul nanti :)

♥♥ eija ♥♥ said...

to:etomyam

saya nie kira lambat sikit...
kawan-kawan lain semua dah dapat hehe

♥♥ eija ♥♥ said...

to;ChiLaBaey's

hehe tq pakngah :)

AMIN doa pakngah tuuu :)

Related Posts with Thumbnails